Српски Интернет парламент Форуми Српски Интернет парламент

 
 FAQ/УпутствоFAQ/Упутство   ТражиТражи   Листа члановаЛиста чланова   Корисничке групеКорисничке групе   Региструј сеРегиструј се 
 Профил Профил    Провери приватне порукеПровери приватне поруке   ПриступиПриступи 

Поштовани посетиоци, да бисте остављали поруке на нашем форуму, претходно се морате регистровати. Хвала!

O evroazijstvu
Иди на страну Предходни  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следећи
 
Напиши нову тему   Одговори на поруку    Српски Интернет парламент Форуми -> Најбоље дискусије
Погледај предходну тему :: Погледај следећу тему  
Аутор Порука
Vid
Посланик


Придружио: 31 Дец 2002
Поруке: 5514
Локација: Београд

ПорукаПослао: Пон Окт 27, 2008 11:51 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Изашла је Дугинова књига "Мистерије Евроазије". Издавач је Логос (Владимир Меденица), преводилац Зоран Буљугић.
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку Посети сајт аутора
mpkByk
Ветеран


Придружио: 09 Мар 2005
Поруке: 1731
Локација: Србистан

ПорукаПослао: Сре Нов 05, 2008 9:03 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Vid ::
Изашла је Дугинова књига "Мистерије Евроазије". Издавач је Логос (Владимир Меденица), преводилац Зоран Буљугић.


Ја сам то набавио на Васкршњем сајму књига у синдикалном дому, мало ми је некако слабо легла, некако сморило ме оно око руна, и прејако протежирање Руско-Туркске везе.
_________________
СВЕ НАМ УЗЕТ МОГУ, АЛ' ДУШУ НЕ МОГУ
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку Пошаљи Е-маил
Солунац
Члан


Придружио: 05 Јан 2009
Поруке: 110

ПорукаПослао: Пон Јан 05, 2009 11:48 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Мрк Вук ::
Ја сам то набавио на Васкршњем сајму књига у синдикалном дому, мало ми је некако слабо легла, некако сморило ме оно око руна, и прејако протежирање Руско-Туркске везе.

Територијални екуменизам?
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Vid
Посланик


Придружио: 31 Дец 2002
Поруке: 5514
Локација: Београд

ПорукаПослао: Пет Мај 13, 2011 12:34 am    Наслов: Одговорити са цитатом

http://www.pecat.co.rs/2011/05/politika-rusije-na-kavkazu-uspeh-ili-propast/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку Посети сајт аутора
dijasporac
Ветеран


Придружио: 09 Апр 2003
Поруке: 2408

ПорукаПослао: Нед Окт 09, 2011 12:34 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

http://www.pressonline.rs/sr/vesti/vesti_dana/story/180337/Rusija+-+Srbija+-+nikad+Evroazija.html
_________________
Qualis rex, talis grex
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Пејкан
Ветеран


Придружио: 08 Феб 2007
Поруке: 1301
Локација: Сварга

ПорукаПослао: Нед Окт 23, 2011 11:17 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Дугин интервјуише Алена д Беноа 2005. О Француској, Европи, геополитици, идентитету, имиграцији...

http://www.evrazia.tv/content/alien-die-bienua-i-alieksandr-dughin-polnaia-viersiia-intierv-iu

П.С. Нисам знао да Дугин сасвим солидно говори француски. Mr. Green
_________________
न कदाचित् ब्रह्मन् धनं प्रति गच्छति
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Neba
Посланик


Придружио: 08 Феб 2005
Поруке: 2657
Локација: Србија

ПорукаПослао: Нед Нов 06, 2011 8:20 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

СНП Наши потписали уговор о сарадњи са Дугиновим Евроазијским покретом:

http://nasisrbija.org/2011/11/01/medjunarodni-evroazijski-pokret-i-snp-nasi/
_________________
"Ја знам да ништа не знам" - Сократ
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Чет Јул 12, 2012 1:24 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Основни принципи новог социјализма у економији

Ево, потрудићу се да представим овде евроазијски економски концепт како га види професор Александар Дугин, а што је изложио у својој књизи "Крај економије" ("Конец экономики").



Почињем са основним принципима новог социјализма у економији:

1. Контекстуализација - економско устројство друштва треба природно да произилази из његових историјских, културних, етничких, географских, религиозних и државотворних специфичности, организованих у његове традиционалне институције. Општа оцена нивоа развоја привреде друштва треба да укључује у себе квалитативне (не повезане само са логиком размене и трговине) параметре, које узимају у обзир културне, психолошке, хигијенске и образовне факторе (синтетички индекс).

Мој коментар: Узмимо на пример земљу у којој је већинска религија хиндуизам или будизам, то јест у којој људи верују у реинкарнацију. Стил живота људи који живе у таквој земљи је много спорији него стил живота људи који живе на западу, а што директно проистиче из њихове религије. Они једноставно не журе, јер мисле да не треба да журе. Тако су живели њихови преци стотинама година уназад и они сами желе тако да живе. Они не осећају потребу да јурцају као помахнитали за гомилом материјалних ствари. Они не желе да се возе све брже. Они не желе да се такмиче са другима у томе колико ће комада федера да произведу и извезу у друге земље. Значи, то што будисти живе спорије, то није негативност, то је разлика и ништа више. Западњацима је добро у све већем и већем убрзању, али не и будистима. Они воле спору вожњу. Два на сат. То је за њих довољно. Зато се на западно и будистичко друштво не могу применити иста економска мерила. На пример, за западни стил живота који је у складу са западном традицијом, БДП (Бруто Домаћи Производ) је добар показатељ, али не и за будистичка друштва. Не може се БДП користити као мерило развоја, на пример, и за Немачку и за Непал. За Немачку, обим производње и трговине јесу мерило, јер се Немци труде да стигну негде што пре и са што већом количином нечега, али не и Непалци. Тако је за Немце Непал неразвијен, али је и за Непалце Немачка неразвијена. Све зависи од контекста животног стила. Значи, не може се користити један те исти економски показатељ на нивоу целог света. Ако се инсистира на једном универзалном економском показатељу за цео свет, онда се инсистира на утеривању другима једног стила живота, а то је кршење основних људских права. У том смислу контекстуализација означава одвојене процене економских достигнућа у зависности од локалних специфичности.

2. Културноцентрични плурализам привредних облика - треба да буде нађен баланс између принципа економске слободе појединих субјеката (који обезбеђују привредну динамику) и полуга друштвене регулације. Природа и обим баланса треба да буду утврђени не произвољно, већ да происходе из историјске и географске специфичности.

3. Синтеза конфликтолошког и балансирајућег приступа - овде се мисли на налажење средњег решења између принципа "борбе" (марксизам) и принципа "баланса" (либерализам).

4. Социологизам, хуманизам и квалитатизам економских система - економски модел треба да се разматра као функција социолошког модела, што подразумева стављање акцента на "економски развој", "меру човека" и "етичку орјентацију привреде". Овде се, између осталог, ради о томе да треба обезбедити алтернативне економске структуре за оне појединце и колективе који не желе да се интегришу у економски систем заснован на принципу конкуренције, већ који желе да раде на принципима узајамне помоћи, кооперације, асоцијације, општине и друго.

5. Мезоекономизам и колективна конкретизација - овде је реч о стављању акцента, не на микро-економски (као у либерализму) или марко-економски (као у државном социјализму) ниво, већ на мезо-економски ниво, што значи утвђивање плуралних економско-социјалних институција.

6. Аутоцентричност и широко разумевање регионализма и регионализације економије - овде се мисли на утврђивање и приоритетни развој структура повезаних принципом територијалне блискости (од локалних до континенталних размера), стремљење ка аутархијској сеоској привреди, протекционизам производног сектора са циљем повећања нивоа његовог развоја у контексту светске конјунктуре, оснивање јавних фондова са циљем развоја фундаменталних истраживања и високих технологија.

7. Екологизам и амбијентализам - економски модели треба да укључују као улазне параметре не само квантитативне (као у класичним теоријама), већ и квалитативне факторе, као што су цена ограничености планетарних ресурса, цена еколошких последица индустријске производње и друго.

8. Интеграционизам и царински савез континенталних размера - овде је реч о императиву "аутархије великих пространстава" (термин Ф. Листа) и обједињавању плуралних мезо-економских система у општи просторни блок са јединственом царинском структуром и једном валутом.

9. Диференцијализам и "социјализам различитих брзина" - подразумевају гибак однос између приватног и друштвеног сектора у оквирима једне исте државе, а у зависности од специфичности сектора.
_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Пет Јул 13, 2012 8:08 am    Наслов: Одговорити са цитатом

Потпуно се слажем са Кшатријом да постоји велико неразумевање евроазијске идеје. Срби су отровани западњаштвом и европејством и тај поремећај се тешко лечи. Потребни су хтење, лични напори и време.

Дуго се бавим евроазијством. Евроазијство је у првој фази пут на Велики Исток, а у другој, ако се коме захоће, пут на Север. А на северу нас чека Поларна Звезда. У колективном несвесном памтимо дуге зоре и окретање небеског свода око једне непокретне тачке. Није лако допрети до макар и површног сећања на те дуге зоре. Својевремено сам имао визију како седим огрнут и ушушкан у топла крзна и ћебад негде на северу у ноћи и гледам чисто звездано небо. Седим и чекам. Седимо и чекамо. Дуго и без нестрпљења. Давно је била та визија. А визију је изазвало слушање музике Брајана Иноа са албума "Аполо". Има тамо једна песма која се зове "Matta". Чудно име. А сећам се и имена једне финске нордијске скијашице Пирко Мaта. Фини, Лопари, полуострво Кола... Руски север...

Са Великог Истока долазе нам архетипске поруке. Јако ме занима историја Индије, Пакистана, Афганистана, Таџикистана, Узбекистана и других крајева у том делу света. Историја досељавања Аријеваца на индијски потконтинент. Блистава имена старих градова у долини реке Инда (Синдха) - Мохенџо Даро и Харапа. Каква имена! Речи носе енергију! Мохенџо Даро и Харапа изазивају у мени сећања на нешто. "Сапта Синдху" - Седморечје! Ведска река Сарасвати! Аму Дарја и Сир Дарја. Древна средње-азијска земља Аријана. Хиндукуш и Каракорум. Памир. Племе Калаш...

Кроз своје старе ритуалне песме Срби су се сећали давних времена када су боравили у овим крајевима. Сећање на боравак у Индији! Лутања по Средњој Азији. Древна Персија, пустиње Кизил Кум и Кара Кум, Џунгарија или Џунг Аријевске степе...

Заправо код мене је све почело пре неколико година на слушање једног гласа. Пелагеје Сергејевне Ханове. Од тада као да су неки унутрашњи канали отворени у мени за примање порука из давнина. Одједном је у крви почео да се помаља један давно нестали свет. Чуо сам смех предака. Осетио сам њихову радост. Они нису мртви. Они живе у нама. То је оно што је Јунг открио - колективно несвесно. То постоји.

Крвне групе. Према једној подели постоје 4 крвне групе: 0, А, Б и АБ. Сматра се да је АБ најмлађа крвна група. Ту крвну групу поседује свега неколико процената људи у целом свету. Ево неких карактеристика крвне групе АБ:

AB znači moderan

- nepoznanica
- kameleonska reakcija na promijenjene uvijete života
- moderan spoj A i B
- osjetljiv probavni trakt
- izrazito otporan imuni sistem
- najbolje reagira na stres duhovno, s fizičkim poletom i kreativnom energijom
- tajna evolucije

Постоји информација да је на чувеној Туринској плаштаници пронађено да крв спада у групу АБ.

Моја крвна група је АБ. Осећам се не као политкоректни космополита, већ као човек коме је цео свет близак. Свет је леп. Видим га на длану. Волим свет.

Па онда те евроазијске тајне, Алтај, Беловодје, прича о Агарти и Шамбали, удаљена старообредничка села...

Па тек древни градови Узбекистана - Самарканд (престоница Тамерлана, то јест Тимура Ленка), Бухара... Градови древне Персије - Исфахан, Шираз (чувени песник Хафиз је из Шираза)...

Зато сам и одабрао пут на Велики Исток, то јест преселио сам се из Канаде у Русију. Зато сам и постао козак у Централној Козачкој Војсци Русије. Козаци, то је прави евроазијски изданак. Мада Евроазија представља симбиозу словенске шуме и Велике Степе туркских народа, козаци су дошли из степа око Азовског мора. А још даље порекло козаштва је везано за старе ратничке касте древних народа.

Ево песме "Акерманске степе" великог пољског песника Адама Мицкјевича у преводу Ђорђа Шауле:

Akermanske stepe

Zaplovih u prostranstvo suhog oceana,
dvopreg roni u travu i ko čamac brodi
valom livada šumnih po toj cvjetnoj vodi,
kraj koraljnih otoka žbunja rascvjetana.

Već sumrak pada, nigdje puta ni kurgana,
u nebo gledam, tražeć zvijezdu što čun vodi.
Da l' tamo oblak blista? Danica se rodi?
To blista Dnjestar i sja svjetlost Akermana.

Stani! — Kakav mir! — Čujem ždralove u letu,
koje dostigle ne bi oči sokolove,
čujem kako se leptir ljuljuška na cvijetu,

kako grudima zmija tiče travke ove.
Taj mir! — slušam uz pažnju toliko napetu,
bi l' glas iz Litve čuo. — Hajd, nitko ne zove.

Е какве сад има везе све ово лично што сам написао са питањем коме се приклонити Европској Унији или Евроазијској Унији? Па има везе управо у томе што је све лично. Све је лични избор. Дајте да видимо за шта смо и зашто смо за то. Јел можемо да се отргнемо од Европе и запада или не можемо? У том опредељивању све је важно. Посебно када наступају јавне личности. Ту свака реч треба да се мери и свака реч и гест треба да буду срачунати да имају утицај. Ево само једног примера. Питали раније Коштуницу који му је омиљени музичар и он рекао Иги Поп. А овамо се као нешто залаже за приближавање Русији. Па што си то рекао човече? Што си рекао име једног западног музичара ма колико он био добар? Зашто није рекао на пример Владимир Висоцки? Или неко друго име.

Дакле, дајте да се определимо да ли ћемо да останемо испод цивилизацијског кишобрана Европе и запада или ћемо да скинемо те ланце.

Живи Евроазија...

А сада сјајна иранска певачица Мамак Кадем:

Скочи на Youtube Download VideophpBB Plugin


_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Суб Јул 14, 2012 3:25 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Ево још мало укуса Ирана и опет у извођењу Мамак Кадем али за време док је певела у групи "Axiom Of Choice":

Скочи на Youtube Download VideophpBB Plugin



Скочи на Youtube Download VideophpBB Plugin


_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Суб Јул 14, 2012 3:32 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Идемо даље са евроазијским звуком инспирисаним суфизмом овога пута кроз групу "Niyaz":

Скочи на Youtube Download VideophpBB Plugin



Скочи на Youtube Download VideophpBB Plugin


_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Суб Јул 14, 2012 6:47 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

А ево и једне изузетно занимљиве информације везане за оснивача иранске (персијске) династије Пахлави која је збачена са власти од стране Хомеинија. Оснивач династије Пахлави - Реза Шах Пахлави био је члан Персијске козачке бригаде.

http://en.wikipedia.org/wiki/Reza_Shah

http://en.wikipedia.org/wiki/Persian_Cossack_Brigade

http://en.wikipedia.org/wiki/Pahlavi_dynasty
_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Дарко
Члан


Придружио: 04 Јул 2012
Поруке: 177

ПорукаПослао: Сре Јул 25, 2012 5:29 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

BelaIndija ::
На пример, за западни стил живота који је у складу са западном традицијом, БДП (Бруто Домаћи Производ) је добар показатељ, али не и за будистичка друштва. Не може се БДП користити као мерило развоја, на пример, и за Немачку и за Непал. За Немачку, обим производње и трговине јесу мерило, јер се Немци труде да стигну негде што пре и са што већом количином нечега, али не и Непалци. Тако је за Немце Непал неразвијен, али је и за Непалце Немачка неразвијена.


И зато кад би, на пример, Немачка и Непал кренули у директни сукоб, видели би у ствари ко је развијен а ко неразвијен Very Happy
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Сре Јул 25, 2012 8:32 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Дарко ::
BelaIndija ::
На пример, за западни стил живота који је у складу са западном традицијом, БДП (Бруто Домаћи Производ) је добар показатељ, али не и за будистичка друштва. Не може се БДП користити као мерило развоја, на пример, и за Немачку и за Непал. За Немачку, обим производње и трговине јесу мерило, јер се Немци труде да стигну негде што пре и са што већом количином нечега, али не и Непалци. Тако је за Немце Непал неразвијен, али је и за Непалце Немачка неразвијена.


И зато кад би, на пример, Немачка и Непал кренули у директни сукоб, видели би у ствари ко је развијен а ко неразвијен Very Happy


Немогуће је да Немачка и Непал крену у отворени сукоб. Немачка може да крене у отворени сукоб. Непал не. Варвари крећу у отворени сукоб. У томе и јесте колосална разлика између Запада и Великог Истока. Велики Исток је посвећен духу, а Запад варварству. Запад користи технику да би испољавао вољу за моћ над људима и природом. А то је вид варварства. Немцима је циљ да се возе у БеМВеу, а Непалцима је циљ да уђу у самади.

Треба разумети евроазијство, а то захтева промену поимања света. Тешко је ослободити се европског варварског духа.
_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
spartak
Ветеран


Придружио: 31 Дец 2003
Поруке: 2207
Локација: Beograd

ПорукаПослао: Сре Јул 25, 2012 10:38 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Чекај још нисам ни сео у BMW, јел може после тога да се ослобађам?
_________________
И данас је добар дан...
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Дарко
Члан


Придружио: 04 Јул 2012
Поруке: 177

ПорукаПослао: Сре Јул 25, 2012 11:39 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

Very Happy

BelaIndija ::
Немогуће је да Немачка и Непал крену у отворени сукоб. Немачка може да крене у отворени сукоб. Непал не. Варвари крећу у отворени сукоб. У томе и јесте колосална разлика између Запада и Великог Истока. Велики Исток је посвећен духу, а Запад варварству. Запад користи технику да би испољавао вољу за моћ над људима и природом. А то је вид варварства. Немцима је циљ да се возе у БеМВеу, а Непалцима је циљ да уђу у самади.

Треба разумети евроазијство, а то захтева промену поимања света. Тешко је ослободити се европског варварског духа.


И како господин Дугин мисли да одбрани Евроазију, пошто варвари крећу па крећу, као и увек у историји? Very Happy
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Neba
Посланик


Придружио: 08 Феб 2005
Поруке: 2657
Локација: Србија

ПорукаПослао: Чет Јул 26, 2012 6:56 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

BelaIndija ::
Немцима је циљ да се возе у БеМВеу, а Непалцима је циљ да уђу у самади.


БИ, 'си читао Ернста Мулдашева? Very Happy

п.с. Зашто "Бела Индија" као "никнејм", о чему се ту ради?
_________________
"Ја знам да ништа не знам" - Сократ
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Пејкан
Ветеран


Придружио: 08 Феб 2007
Поруке: 1301
Локација: Сварга

ПорукаПослао: Чет Јул 26, 2012 7:45 pm    Наслов: Одговорити са цитатом

BelaIndija ::
а Непалцима је циљ да уђу у самади.


Само прецизности ради. Транс или концентрација -хармонија ума се тачно изговара самаадхи - समाधि. Wink

Исто, мислим да нема духовних препрека да се људи Истока барем донекле технолошки приближе људима Запада, а да сачувају духовни код. Није свакоме дато да улази у самаадхи за то је потребан дуг претходни тренинг и изузетно строг аскетски живот. Иако свако има потенцијал развијају га само поједини монаси у манастирима и келијама Тибета.

Остали људи су органски подљени по кастама пирамидијално, од којих је каста трговаца и радника врло бројна и заједно са војницима има довољно времена да се посвети материјалним капацитетима државе.
_________________
न कदाचित् ब्रह्मन् धनं प्रति गच्छति
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Суб Јул 28, 2012 3:49 am    Наслов: Одговорити са цитатом

Дарко ::
Very Happy

BelaIndija ::
Немогуће је да Немачка и Непал крену у отворени сукоб. Немачка може да крене у отворени сукоб. Непал не. Варвари крећу у отворени сукоб. У томе и јесте колосална разлика између Запада и Великог Истока. Велики Исток је посвећен духу, а Запад варварству. Запад користи технику да би испољавао вољу за моћ над људима и природом. А то је вид варварства. Немцима је циљ да се возе у БеМВеу, а Непалцима је циљ да уђу у самади.

Треба разумети евроазијство, а то захтева промену поимања света. Тешко је ослободити се европског варварског духа.


И како господин Дугин мисли да одбрани Евроазију, пошто варвари крећу па крећу, као и увек у историји? Very Happy


Па помоћу руског оружја.

Руси праве јако добро оружје, али немају тако добра кола као Немци (мада нова Лада уопште није лоша). Развој оружја да би се заштитио сакрални живот Евроазије је оправдан и потребан, али не желимо да се такмичимо са Немцима у развоју материјалних средстава јер ми имамо другачије животне циљеве. Правићемо ми и чоколаду, али нећемо да машемо њоме као највишим достигнућем, јер она то није.

Ја сам ти одговорио да је развијеност релативан појам. Неки људи кажу да се степен развијености једног друштва огледа у квалитету аутомобила који могу да направе. То је врло позападњачен поглед на свет и то једноставно није тачно. Као што сам напоменуо у уводном тексту евроазијство подразумева контекстуализацију, то јест стварно поштовање локалних традиција. Значи, посматрамо и оцењујемо ствари У КОНТЕКСТУ локалних навика. То је једна од кључних идеја евроазијства - поштовање и ДОПУШТАЊЕ да се народи развијају у складу са СВОЈОМ традицијом. То не значи да је добро да се сере иза куће држећи за дрво (Радован |||), али циљ није ВеЦе. Као што циљ није ни БеМВе. За евроазијца циљ је духовни развој, западњак и не зна шта је то. За евроазијца развој материјалног је средство, а за западњака циљ сам по себи. Евроазијац седа у кола ди би отишао у манастир, а западњак да би отишао на педерску параду.

Надам се да си ме разумео.
_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
BelaIndija
Члан


Придружио: 13 Мај 2012
Поруке: 217

ПорукаПослао: Суб Јул 28, 2012 3:54 am    Наслов: Одговорити са цитатом

Neba ::
BelaIndija ::
Немцима је циљ да се возе у БеМВеу, а Непалцима је циљ да уђу у самади.


БИ, 'си читао Ернста Мулдашева? Very Happy


Прочитао сам једну његову књигу. Овде у Русији има доста тога да се купи што је он написао.

Цитат:
п.с. Зашто "Бела Индија" као "никнејм", о чему се ту ради?


"Бела Индија" је песма великог руског песника и тајновидца Николаја Кљујева.
_________________
http://www.facebook.com/groups/evroazijska.srbija/
Назад на врх
Погледај профил корисника Пошаљи приватну поруку
Прикажи поруке из последњих:   
Напиши нову тему   Одговори на поруку    Српски Интернет парламент Форуми -> Најбоље дискусије Сва времена су GMT + 1 сат
Иди на страну Предходни  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Следећи
Страна 7 од 9

 
Скочи на:  
Не можете писати нове теме у овом форуму
Не можете одговорити на теме у овом форуму
Не можете мењати ваше поруке у овом форуму
Не можете брисати ваше поруке у овом форуму
Не можете гласати у овом форуму


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
This forum is translated in Serbian_cyrillic by: Damjanac Djordje